Saturday, September 09, 2006

Oh be

Cebit 2006 fuarinin son 5 senelik beklentileri karsilayamama gelenegi devam ediyor. Daha cok sey yazacagim fakat pazarlama ile ilgili daha once yasamadigim bir deneyimi anlatmak istiyorum.

Avea, Oh be slogani ile dikkat cekici bi reklam yapti. Bu slogana uygun fiyat tarifleri cikardi ve Turkcell-im in buyuk hezimetler servislerine oldukca agresif bir karsilik vermis oldu. Fuarda gerek turkcell gerekse vodofone(telsim) cok buyuk yer kiralamislar ama etkili yada dikkat ceken hic etkinlikleri yoktu. (vodofone gerci bir hareketlilik getirmis, hakkini yemeyelim). Avea standina girdiginizde fuarda gezerken farketmediginiz sicaklik yerini serin bir hava esinti ile karsiliyordu ve tam karisinizda oh be yazan bir gorsel vardi. Deneyimler 5 algiya hitap edebildigi icin serinlik hissi oldukca etkili oldu. Bilerek hazirladiklarini dusunerek tebrik ediyorum. Sanki guzel bir koku ve cok sakin bir muzik ( Meditasyon ) eslik etse daha iyi olmazmiydi ne.

Ekleme: 15 .09.2006 :Hergun birseyler ogreniyoruz. Brand Sense meger bu dediklerimi anlatiyormus. Marketing artik 5 duyu ile yapiliyormus. akillicaymis yetmiyormus klasik yontemler felan felan,

1 comment:

gaykedi said...

Pakistan Bile 10 Wi-Max lisansı vermiş, Ukranya vermek üzere, bize ve hilkat garibesi bilişim politikamıza yuh yaa ...! Biz halen yok adsl kotasi, yok hızı yükselttik 1 megabayt yaptık,bide utanmadan sayfa sayfa ilanlar veriyorlar...resmen dünya teknoloi yarışında tavsan gibi kosuyor, biz kablumbağ gibi sürünüyoruz....Cep telefonunda da dünya 4G' ye geçti bizde halen 3G' ye bile gecemedik yasasin 2G :(

Aklıma bir fıkra geldi,dünyanın en gelismis bilgisayarına soruyorlar 2500 yılnda dünyanın hakimi kim olucak ? bilgisayar yanıtlıyor....Türkler....bilim adamları şaşırıyor...neden diye soruyor...herkez uzaya cıkacak dünya da Türklere kalacak diyor !