Sunday, March 26, 2006

Kurum bağlamış profesyonelleri

Türkiye'deki kurumların çalışanlarına blog kullandırarak kazanacakaları faydaları anlatmak sanırım web platformundan para kazanan herkes için çok önemli.

Kurumların yeni iş anlayışında 2 yılın bile çok önemli olduğunu kavramalılar ve pozisyon almak için uzun toplantılar ve karar verme süreçleri yerine atik olmaları gerektiğini kavramamalılar.

Kurumların bloglardan kazanacağı artılar hakkında bi quiz yapalım

BLOQUIZ
1-) Bloglar kurumların çalışanlarının profesyonelliğini kurum arkasına yaslanmadan yansıtır?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

2-)Bloglar kurumların resmi görüşü değildir bu yüzden esnek fikirleri barındırabilir?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

3-) Bloglarda çıkabilecek kötü yazılar blog sahibini bağlar kurumu bağlamaz?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

4-)Bloglar sosyal iletişimi arttırır?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

5-)Bloglar profesyoneller arasında motivasyon arttırır?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

6-)Bloglar çalışanlar ve yöneticiler arasında, müşteriler ve kurumlar arasında daha şeffaf iletişim ve atmasfer sağlar?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

7-) Bloglar yazarlarına arşiv yapma ve bilgilerini paylaşma yeteneği kazandırır?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

8-) Bloglar şirklet içi eğitimlerde geridönüşün düzeyini ölçmenizi sağlar?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

9-) Bloglar yeni yeteneklerin ortaya çokmasını sağlar?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

10-) Bloglar ulşılamayan yöneticilerin ulaşılmasını sağlar?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

11-) Bloglar kurum içinde çalışanlar için bir IK rehberi olur?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.

12-) Bloglar kurumların sosyal ektivitelerini arttırabilir?
a) evet b) hayır c)bilmiyorum.


Bu quizin sonucuna göre sizin blogsever misiniz yoksa blogsavar mı olduğunuzdan çok bütün dünyanın değiştigini ve herkesin blogsaver olduğunu hatırlatmamızda yarar var.

2 comments:

seher said...

harika...
en sevdiğim terim, blogsaver oldu. düşüncelerimizi anlatmaktan o kadar korkuyoruz ki hepimiz birer politikacı olduk... bugün begendiği erkeğe çok yakışıklısın ya diyemeyen kız ileride de fikri soruldugunda olabilir de olmayabilir de cevabını utnamadan vercektir :))
görüşmek üzere

Anonymous said...

dsadsadas