Monday, December 18, 2006

Pazarlama oldurur mu?

Pazarlamanin sayisal ortamda etkili olmasi ve bunu farkeden pazarlamacilar kendi kuyularini kaziyorlar. Artik mouse trailerlarina bile reklam alan buyuk gazetelerimiz isin gelecegini farketmiyorlar gibi geliyor. Sayisal ortamin her alani reklam verilecek yer degildir. Teknik olarak verebilirsiniz ama ise yarar mi bilinmez. Zira bu kadar cok mesaji bu kadar dar alanda verirseniz, mesaj korlugu olan bir toplum yaratacaksiniz.

Sirf iki haber okuyacagim diye actigim gazetelerin web sitelerini artik hic acmayacagim ve sadece RSS uzerinden takip edecegim.

Sayisal ortamda basarili olmanin 1. ci sarti kullaniciyi isin icine katmaktir. Pazarlama mesajlari ile oldurdugunuz pazarlamanizi kazanmanin tek yolu annne karnindan itibaren mesaj vermek degil kullanicinizi isin icine nasil katacaginizi dusunmektir.



No comments: