Monday, May 15, 2006

cinli midir cinsiz midir bilemiyorum ama PINARI kurutmaya az kaldi.

Alış veriş yaparken reklam konsepti olarak kullandıkları insan vucut parcaciklarindan olusan kuklalarini gorunce Turkiyedeki en güvenilir yerli marka olan PINAR adina sevinmistim Kuklalarin etiketindeki suprizi gormem uzun surmedi. "MADE IN CHINA" (Muhtemelen zor durumdaki turk oyuncakcilar pinarin promosyon yapabilecegi ucuzlukta urun uretmedi ki 3 - 5 kurusluk MADE IN CHINA yazili kuklalardan dagitmaya karar verdi. )

Ozellikle PINAR markasi arayan ben ve benim gibi normalden pahali pinar urunlerini secen kullanicilarin cogu MADE IN CHINA yazilari yuzunden PINAR urunlerinden uzaklasacaklardir diye dusunuyorum. (Bundan sonra ise kendisine USED IN CHINA yazan bir pazar hedefi secmis olmalarini da ayrica oneririyorum zira bu hizli gidis ile burda para kazanip da cocuklarina ekstra pahali PINAR urunu alacak kisi sayisi azalacaktir. Parayi CHINA'ya kazandiriyorsa onlardan da kazanabilir degil mi? )

PINAR in yurt kaynaklarindan kazandigi kari 5 lira daha pahaliya olsa bile YERLI urunleri kullanarak promosyon yapsa idi daha sevinir ve saglikli GIDA yaninda SAGLIKLI ekonomi icinde ekstra ekstra mutlu olurdum.

Boyle giderse MADE IN CHINA yazili sucuklari ve salamlari da raflarda gormek sasirtici olmaz.

Bazi kararlar daha dikkatli kararlar ister degil mi ailemizin markasi?

No comments: